Hizmet Alanlarımız

Balıkesir Veteriner Kedi - Köpek Traşı

Kliniğimizi arayarak veya ziyeret ederek sevimli dostlarımız için randevu alıp traş işlemlerini yaptırabilirsiniz. Makine tıraşı dostumuzun tüylerinin makine ile kısaltılması işlemidir. Bu tıraş biçiminde dos

Bakımlarını üstlendiğimiz evcil hayvanlarımızın güvenliği ve sağlığı bizim için önemlidir. Düzenli olarak yapılan veterinerlik kontrolleri onların sağlığı ve mutluluğu için gereklidir. Son yıllarda ç

Balıkesir Veteriner Kısırlaştırma

Bütün hayvan severlerin ortak derdidir galiba KISIRLAŞTIRMA. Bütün hayvan severler o yada bu şekilde mutlaka ama mutlaka kısırlaştırma konusunu hep konuştu yada düşündü kimilerimiz kulaktan dolma s&ou

Balıkesir Veteriner Muayene

Hayatımızı paylaştığımız çocuklarımızın sağlık durumları her zaman istediğimiz gibi gitmeyebilir. Bazen acil veteriner gerektiren talihsiz olaylarla karşılaşabilir bazen de en küçük belirtiden büyük hastalı

Balıkesir Veteriner Tedavi - Aşılama

Kedi aşıları önemli hastalıklara karşı koruma sağlayan ve virüslere karşı en etkili koruma biçimidir. Yavru kedilerin hastalıklara karşı bağışıklıkları zayıf olduğu için mutlaka aşı yapılması gerekir. Kedi aşıları ke

Balıkesir Veteriner İç Hastalıkları

Halk arasında iç hastalıkları olarak isimlendirilen dahiliye, geniş kapsamlı bir bilim dalı olması nedeniyle sağlık sorunu yaşayanlar için bir klavuz görevi üstlenmektedir. Hayvanların sindirim sistemi, böb

Balıkesir Veteriner Cerrahi Operasyonlar

Kliniğimizde operasyonlar uzman hekimlerimiz sayesinde başarılı bir şekilde yürütülüyor. Son derece dikkatli ve titiz çalışarak sevimli dostlarımızın hayatını kurtarmayı ilke ediniyoruz. Ameliyatlardan önce s