Balıkesir Veteriner Kedi - Köpek Traşı

Kliniğimizi arayarak veya ziyeret ederek sevimli dostlarımız için randevu alıp traş işlemlerini yaptırabilirsiniz.

Makine tıraşı dostumuzun tüylerinin makine ile kısaltılması işlemidir. Bu tıraş biçiminde dostumuzun tüyleri köpek makas tıraşına kıyasla daha kısa kesilebilir. Köpek Makine Tıraşı genelde köpek tüy dökümünü minimuma indirmek için tercih edilen bir tıraş biçimidir. Köpek Makine Tıraşı esnasında Pet Kuaför olarak dostlarımıza asla anestezi vermiyoruz!

• İlk önce köpek tıraş alanı dostumuz için temizlenip dezenfekte edilir.
  • Dostumuzun tüyleri makine ile kısaltılır.
  • Dostumuz cinsine ve tüy yapısına uygun köpek şampuanları ile yıkanır ve masaj uygulanır.
  • Dostumuzun tüyleri iyice kurutulur ve profesyonel tarak ile taranır.
  • Göz, Kulak ve Tırnak bakımları yapılır.

Köpek Makas Traşı, tüylerin daha uzun bırakıldığı traş şeklidir. Daha estetik bir görünüm için tercih edilebilir. Can dostunuzun cinsine, tüy yapısına ve dermatolojik özelliklerine uygun şampuanla yıkanır ve tüyleri taranarak fönle kurutulur. Ardından makasla tüyleri istenilen boyda kısaltılır.

Tüylerin Makine Traşına göre daha uzun bırakıldığı bu Köpek Traşı hizmetimizde köpeğinizde dilediğiniz görüntüyü yakalayabilirsiniz. Hayvanseverlerin en çok ziyaret ettiği Köpek Traşı ve Bakımı Merkezi en kaliteli hizmeti en steril ve konforlu köpekler için hazırlanmış salonumuzda sizlere sağlıyoruz.

Öne Çıkarılanlar

Balıkesir Veteriner Kısırlaştırma

Bütün hayvan severlerin ortak derdidir galiba KISIRLAŞTIRM

Bakımlarını üstlendiğimiz evcil hayvanlarımızın güvenliği